تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل

در این دوره که رقابت بین شرکتها بیش از پیش شده است شرکتها برای بازاریابی و کسب اعتماد و جذب مشتری مجبورند که از ابزارهای تبلیغاتی بیشتری نسبت به گذشته از جمله ت...

بازدید :387
شنبه 5 اسفند 1396زمان :21:37
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در این دوره که رقابت بین شرکتها بیش از پیش شده است شرکتها برای بازاریابی و کسب اعتماد و جذب مشتری مجبورند که از ابزارهای تبلیغاتی بیشتری نسبت به گذشته از جمله تابلوسازی به شیوه های مختلف همچون بنر ، تابلو چلنیوم، تابلو استیل ، تابلو برجسته، چاپ تراکت و غیره ، برای معرفی محصول یا خدماتی که ارائه می نمایند استفاده کنند . از جهتی مشتریان در خرید محصولات و یا دریافت خدمات مورد نظر گرایشهای مختلفی دارند که در تنظیم استراتژیهای بازاریابی توسط شرکتهای مختلف باید آن گرایشها در نظر گرفته شود و اگر عناصر مختلف بازاریابی شرکت همگام با اهداف مورد نظر مشتریان پی ریزی گردد و تمام منافع مشتریان را علاوه بر منافع سازمان پوشش دهد بازاریابی به نحو احسن صورت می پذیرد و شرکت موقعیت بهتری از نظر رقابتی در قبال شرکتهای رقیب پیدا می کند که چنین شرایطی موجب افزایش سودآوری شرکت برای مدت طولانی خواهد شد .

بازاریابی چیست ؟

نقطه آغاز بازاریابی مشتری است همان کسانی که باعث رشد یک کسب و کار و در نهایت موفقیت آن می شوند . درواقع فرآیند بازاریابی از نفطه ای آغاز می گردد که مشتری وارد چرخه ی کسب و کار می شود و شما نیاز دارید تا اشخاص را قانع نمایید که محصول یا خدمات مورد ارائه توسط شرکت شما ارزش خریدن و استفاده کردن را دارد . مشتریان و دریافت کنندگان خدمات ، سرمایه گذاران ، توزیع کنندگان ، خرده فروشان و دیگر ذینفعان همه باید مطمئن شوند که سرمایه گذاری که برای خرید محصول یا دریافت خدمات شما در نظر گرفته اند ایمن است و به هدر نمی رود ، پس باید بتوانید آنها را قانع نمایید .

تعاریف متعددی توسط اشخاص و ارگانهای سرشناس از بازاریابی بیان شده است که در اینجا به بررسی هریک از تعاریف می پردازیم :

تعریف فعالان اقتصادی از بازاریابی :

فعالان اقتصادی بازاریابی را ، همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر ، می دانند .

پدر علم بازاریابی نوین فلیپ کارتر بازاریابی را چنین تعریف می نماید :

بازاریابی به عنوان فرآیندی مدیریتی – اجتماعی تعریف می شود که به وسیله آن ، افراد ، گروه ها و سازمان ها از طریق تولید ، عرضه و مبادله کالا و یا خدمات با یکدیگر به تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می نمایند .

انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی چنین تعریف می کند:

مجموعه ای از فعالیت ها و فرایندهای ایجاد ، انتقال ، ارسال و تبادل هر آنچه که برای مشتریان ، ارباب رجوع ، شرکای تجاری و درکل برای جامعه ارزشمند باشد تعریف می نماید .

بخش هایی که بازاریابی شامل می شود :

مشتریان بالقوه خود و محیط خارجی کسب و کار را به جزئی ترین شکل ممکن بشناسیم و مورد بررسی قرار دهیم .

فرصت ها و موقعیتهایی که موجب پیشرفت و جذب سرمایه می گردد را شناسایی کرده و استراتژی های لازم و جدید برای سرمایه گذاری بر روی آنها را توسعه و گسترش دهیم .

از ابزارهای بازاریابی برای ارائه استراتژیها بهره بگیریم .

سنجش نتایج وفرآیند بهبود مستمر

چرا بازاریابی از اهمیت زیادی برای جذب مشتری برخوردار است ؟

  1. بازاریابی به عنوان یک واسطه منجر به انتقال ، مبادله و جابه جایی کالا بین خرده فروشان ، عمده فروشان و مشتریان می شود که این هم به نفع تولید کننده است و هم به نفع مشتری
  2. بازاریابی از طریق در دسترس قراردادن محصولات و خدمات برای مشتریان و عرضه آنها به تمام مشتریان به قیمت مناسب با در نظر گرفتن سطح زندگی افراد جامعه که شامل سه سطح غنی ، متوسط و ضعیف هستند می باشد .
  3. بازاریابی منجر به ایجاد شغل و فعالیت های زیادی از جمله خرید ، فروش ، امورمالی ، حمل و نقل ، انبارداری ، استانداردسازی و تقبل ریسک و غیره می شود که افراد زیادی در این پروسه درگیر می شوند و تمام کاربردهای فعالیت بازاریابی به نوبه ی خود سهمی در کسب درامد و سودآوری دارند .
  4. بازاریابی با فروش محصولات و خدمات زمینه رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم می نماید و منجر به ایجاد ایده های نو و خلاقیت می شود .

در دنیای پراز رقابت امروز شرکتها علاوه بر اینکه می بایست دنبال جذب مشتری جدید باشند بلکه باید در حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و برقراری روابطی مستحکم با آنان بکوشند . علم بازاریابی در صورت تمرکز بر فرصتها و ایجاد ارزش برای مشتریان می تواند به مزیت رقابتی پایدار دست یابد و به عنوان پشتوانه ای برای آینده یک سازمان درعرصه رقابت تبدیل گردد.

بخش مهمی که در یک شرکت برای فروش یا ارئه خدمات وجود دارد تبلیغات دنباله دار و هدفمند است تا بتوان توسط آنها مشتریان جدیدی پیدا کرد و یا یک رابطه منطقی و پایدار با مشتریان قدیمی ایجاد نمود . نه تنها تبلیغ بلکه تعهدات شرکت از قبیل تحویل به موقع کالا یا خدمات مدنظر مصرف کننده ، حضور مستمر و دائم در میان مشتریان ، آرایستگی و ظاهر کارکنان و نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع ، خدمات پس از فروش و راهنمایی افراد ، اینها همه از مواردی هستند که باعث رونق کسب وکار ، وفاداری مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می شوند.

اهداف تبلیغات :

  • اطلاع رسانی که شامل آگاه سازی مشتریان از محصولات و قیمت های جدید
  • اطلاع رسانی به مشتری در ارتباط با طرز کار محصولات یا خدمات ارائه شده توسط شرکت
  • از بین بردن برداشت های نادرست
  • ایجاد یک تصویر مناسب از محصول یا خدمت ارائه شده در ذهن مشتری
  • تشویق مشتری برای خرید محصولات یا خدمات
  • تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیم خرید
  • تبدیل مشتریان به یک مشتری ثابت و دائم

نتیجه گیری :

گرایش به بازار و نیاز مشتریان اولین ویژگی بازاریابی است بنابراین یک مدیر موفق کسی است که این ویژگی ها را بشناسد و خود و کارکنانش براساس رفتار و گرایش بازار عمل نماید .

ادامه مطلب



مشاهده پست مشابه : تابلوسازی و انواع مدلها
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل تابلوسازی به شیوه های تابلو چلنیوم - تابلو برجسته - تابلو استیل کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 2383
  • بازدید کلی : 31532
کدهای اختصاصی